درباره «عاشقان را سر شوریده به پیکر عجب است»، شعر ماندگار شاعر خراسانی عهد ناصری رویداد صدرخوانی در شهر کتاب مشهد + زمان برگزاری سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» در شبکه جهانی جام‌جم + زمان پخش «همه بچه‌های خوب» در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برد پیت با «اف یک» در راه سینما زمان پخش سریال‌های محرم ۱۴۰۳ + خلاصه داستان استفاده از ظرفیت‌های ادبی در راستای توانمندسازی کودکان و نوجوانان امیر آقایی با «کارزار» به سینما می‌آید دوبله «بهولا» برای پخش از شبکه نمایش جایزه جشنواره ایسکیا ایتالیا به فیلمبردار «آه سرد» رسید برنامه اکران سینما‌ها در دهه اول محرم ۱۴۰۳ مخاطبان تصور دقیقی از نمایش عروسکی ندارند «پیکار علیه ظالمان پیشه ماست» | درباره شعر عاشورایی، از مرثیه سرایی تا ظلم ستیزی «حسین مسافر آستانه» رئیس انجمن تئاتر بسیج هنرمندان شد «من نفرت‌انگیز ۴» در گیشه، طوفان به‌پا کرد تمجید مدیر نتفلیکس از «جدایی نادر از سیمین» اصغرفرهادی صحبت‌های رعنا آزادی‌ور درباره «زخم کاری ۳» در برنامه «۳۶۰ عادل فردوسی‌پور» + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
سرخط خبرها

حسین میرزامحمدی، کارگردان «کت‌چرمی» دومین فیلمش را می‌سازد

  • کد خبر: ۱۷۸۷۴۲
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
حسین میرزامحمدی، کارگردان «کت‌چرمی» دومین فیلمش را می‌سازد
حسین میرزامحمدی کارگردان فیلم سینمایی "کت‌چرمی" در تدارک ساخت دومین فیلم بلند سینمایی خود درباره اعتیاد از منظری متفاوت است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین میرزامحمدی کارگردان جوان سینمای ایران که این روزها فیلم سینمایی "کت‌چرمی" را روی پرده سینماهای سراسر کشور دارد، در تدارک ساخت دومین اثر بلند سینمایی خود است.

این کارگردان گفت: هم‌اکنون با همراهی مسعود هاشمی‌نژاد که به عنوان نویسنده در "کت‌چرمی" نیز حضور داشت، مشغول نگارش فیلم‌نامه هستیم و سعی‌مان بر این است که اگر شرایط لازم فراهم شود، امسال فیلم را بسازیم.

میرزامحمدی افزود: فیلم دومم مثل "کت‌چرمی" دارای فضایی اجتماعی است و در آن شاهد حضور قهرمان هستیم؛ اگرچه نسبت به "کت‌چرمی" ملودرام قوی‌تری دارد.

او ضمن اشاره به موضوع فیلم دوم خود بیان کرد: ما در بازنمایی تصویر اعتیاد در سینما، یا دوره اعتیاد شخصیت‌ها را به تصویر کشیده‌ایم و یا به سراغ روایت داستان شخصیت‌هایی رفته‌ایم که در تلاش‌اند اعتیاد خود را کنار بگذارند. اما هیچ‌گاه به سراغ کسی که چند سال است اعتیاد خود را کنار گذاشته و اکنون با مصائب و چالش‌های متعددی در زمینه‌های مختلف روبه‌روست، نرفته‌ایم. در این فیلم تلاش‌مان بر این است تا از منظری متفاوت به موضوع اعتیاد بپردازیم.

گفتنی است که فیلم جدید حسین میرزامحمدی که هنوز نام آن مشخص نشده است، در شمال کشور فیلم‌برداری خواهد شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->